9 januari :)

gårdagen:   igår for jag och sofie till öjebyn, och var med sebbe.
vi var även med hans lillebror som är 2 ½ år, och världens sötaste!! :)
typ min nya kärlek ;) . thihi! (Y)
sen for vi 3 till linuz :) , o såg typ en film ett litet tag, sen gick vi på ok ;D , där ja och sofie blev hämtade av sofies mamma ;) , sen fick jag och sofie mat på max, från henne :) , (Y) tack ;D
sen for jag till mormor och sov :)

sen nu idag, har jag inte gjort så mkt, gick skola till tio över tolv, sen har jag bara suttit framför datan, :P
anna kommer nog ikväll :):) , (Y) inte träffat henne sen nyår, så kul ska de bli :D <3333333


pusstjing! :)

bilder kmr -->



melvin :) sebbes lillebror.



jag älskar sofie , gör du ? ;)



SEBBES KEPOR :)

pussss på dig gullet ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla ful så du skulle inte ens kunna bli tillsammans med hans lillebror

2009-01-09 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback