6 januari.

A kom inte igår, han typ dissa o for till rickard istället ;S .
aja, jag såg en film inatt iaf , den var ändå hyfsat bra :) , Sydney White hette den, tror ja ;) .
smsade lite med a, tills han somna , hahah . lol :D sen somna ja..

Jag skulle vakna vid 12-1 idag, men jag vaknade inte av väckarklockan, och ingen ringde hlr . inte ens du sofie , din räka.
Fast, hade tydligen ställt fel oxå, haha.sku ställa klockan så den skulle ringde 12 och 13, men råka ställa den på 12 och 1 haha, så vaknade typ 3 :O , morrrr.

när jag vakna, gick ja på datorn, och fick veta att det inte gick att vi lana hos linuz :( ,
men sen då fick vi lana hos sebbe så :) , fast, då får vi bara vara 4 med sebbe, så vi måste dissa två typ? ;s :(
bark. men aja, de blir nog kul ändå :)

har nyss duschat och ska snart börja fixa mig, och sen fara till dollar o köpa energidryck, så man håll sig vaken ;)
haha, sen ska jag till sebbisch o lanisch :)


puuussss ;*      call me tonight babes ;)



KANONKUL!, 4 av 5 toasts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback