hejsan :D

jag håller på att fixa mig och ska snart trava iväg till öjebyn ;) . yeye.
igår var jag med amanda i öjebyn, vi var lite överallt ;) (a) orkar inte skriva nå detaljerat .
men vi garva dom som fan iaf, vi måste ha tagit nå lr något. kändes så fast vi inte hade gjort de, hahhaha :D kul kväll iaf <3




jag råkade ramla i garderoben, hahahaha xd



tina,ollan,mikkan och jag <3 bilden är tagen på jossähs tjejkväll i fredags :) kul kväll tjejor<33
orkar inte skriva nå detajlerat här heller :D , vi hade en trevlig kväll med skvaller,fniss och singstar ;) m.m ,  hade jävligt kul iaf :) puss på er snyggingar.


Kommentarer
Postat av: michaela

grattis grattis grattis

2009-02-09 @ 16:09:34
URL: http://michaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback