va säg mytttarrrnarrnarn dåe?


Om du faller så ska jag fånga dig.
Om du går vilse så ska jag vara din stig tillbaka.
Om du blir omringad av mörker så ska jag vara ditt ljus.
Om du behöver tid så ska jag vänta.
Om du blir less på livet och vill ge upp så ska jag fylla det med glädje igen och få dig att le.
Om du hamnar i en regnskur så ska jag stå vid din sida och hålla upp ett paraply över oss.
Om du blir omringad av demoner så ska jag vara ängeln som räddar dig.
Om du känner dig ensam där du går så titta bara brevid dig där jag alltid står..


..




Kommentarer
Postat av: marcuuuuuusss

för de är brunt & fult, tror inte det är äkta heller, minns fan inte! ;d har annat svart istället :D

2009-12-18 @ 19:05:36
Postat av: narraaa

mina tjejer!! <3

2009-12-21 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback