there´s nothing left to lose!

ärendet med erik gick ju då kanon! , fast jag segade på morgonen,
ställde klockan på 20 i 10, fast ändå vaknade jag inte.
jag vaknade av att erik ringde mig och stod med moppen här utanför,
10.05, suck.. äh, det var bara att klä på sig och sticka då!
satt och väntade på nå folk, typ en timma, men fan heller att dom kom.
så vi fixade ärendet på eget vis!  sen har jag och erik bara chillat hela dagen,
har även fått en glass av eriks mor! , fysate vad gott! =) ,
från kioskpiraten, förmodligen!  Amen jaa,
nu ska jag gå och käka nånting, sen ska jag sätta på en film
och sedan sova! men jag uppdaterar väl imorgon!
aja, byebye!

- skönt att lätta det ifrån hjärtat iaf..
men saknar dig mer än någonsin, beby ♥

Erik, du kan väl ringa or something, imorgon! pussen<3




slitna brudar efter en jävligt bra dag/natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback