Snoppis

Idag for jag och tina på stan,. hittade lite små grejs osv, vi köpte en ny grimma åt tinnie och for sedan och köpte en JÄVLIGT GOD glass på kioskpiraten! , godare än jag minns den faan, helvetes!! Iaf sen for vi hem till tina, chilla ett tag , sen kom vi på att vi kunde fara och hyra film, igen. Så vi for och hyrde film och köpte gott, sen for vi på sunes så jag fick mig nå middag, där träffade vi massa folk, alx och rebecca satte sig med oss och socialade, sen for vi vidare till tages , där rasmus och stralle badade, och sedan tina då. Didde osv kom även förbi en snabbis, var ganska mys.
Sen for jag och tina hem, såg den där jävla dyra fitt filmen, som SÖG dessutom. Sen gjorde vi inte så mkt, typ prat,
sen for jag hem och sittar nu här och funderar på att ta mig nått att äta, hmm.. Kanske till och med gör om mina naglar,
äh vettefan. Men blir nog inte så himla länge ikväll , hoppas jag. Är ganska trött och gode slut i kroppen så,
aja, men nu ska jag dra vidare, hade gött!




vet vem som gillart! ;)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback