Penis Bitch

Sitter och funderar på vad tina gör i lule, hmm.. Orkar inte slänga iväg ett sms, pga att jag laddar den atm. Och min laddare är inte hel, så jag måste använda en gummisnodd, så helt jobbigt. menmen, funderar fan på att ha "snopptröjan"  och tights imorgon, och typ tofs, för jag orkar faan inte vara fin , bläääähh. Inte för att ja är fin nån gång på skolan men, he-he. orkar inte ha mitt löshår hlr, eftersom jag ska ha det på kvällen sen, osv.
Och jaa, vafan kan man ha imorgon på party? Hmm.. äh, de löser sig.
Tror inte man varar allt för länge tar, men men.
äh, nu ska jag se film eller liknande! ni får ha de.
godnatt, pusssss.


- Den här tröjan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback