Ojoj, I like girltalk ;')

Haha, jag och tina for då till stan, hon köpte en vinterjacka och lika dana skor som jag! Fast svarta,
och så kolla vi runt osv, sen for vi hem till henne, pga spö i backen, ojoj. OM VI BLEV BLÖTA.
Och ofc så ramlade vi ju på kuppen oxå.. OJOJ.. -.- sniggeer.
iaf, sen for vi hem till mig och då gjorde jag mig nå nudlar, sen åt vi mums framför "tretton" ,
haha, sen hade vi girltalk, hahaha... ojoj, snåpp i like ? ;o ..
eller ?
  hahaha, iaf,  imorgon är ju sista dagen före skolan, sucksuck..
kmr vara fruktansvärt pinsamt första dagen! Och undra vilken jävla klass man hamnar i,. :O:O
aja, nu ska jag ta upp mitt löshår som fortfarande ligger nere i duschen! , byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback