Nyduschad och klar för sängs.

Hehe, blev ett inlägg till, haha. Är alltid så skrivsugan om nätterna ;) .
Har iaf nyss duschat ! Fysate så skönt! Duschade ju som sagt även mitt löshår,
så det ligger nu på tork, och jag hoppas det kommer bli som nytt! ;) .
Men aja, vad blir det för film nu tro? ..Hmm, har nött ut alla mina avsnitt med two and a half men , så jaaa, vetttefan.
Blir nog säkert dom iaf, eftersom jag inte orkar se en hel film. För då somnar jag aldrig ;) .. Plus ser hellre en kort "film" än en lång, som man har nött. Mindre jobbigt ju :) Haha,
aja, nu ska jag stoppa colan i kylen, och dippen, som sääkert redan är förstörd men whatever..
pusseen, och godnatt NU ! :)


jag vill bara säga, att jag har världens finaste vän!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback