Helt rädd..

Har nyss sett " Horseman" , FYFAN! den var jävla konstig ;o , den var vrickad,äcklig,hemsk osvosv,
uschusch!! , jag är typ skit rädd nu ;(;( , Men smsar med min Emil, så det känns bättre nu, haha ;) ..
Jag är en mes som sagt :D:D:D:D:D... haha,
måste se  "Two and a half men" innan jag sover! , annars kommer jag ju drömma mardrömmar, ojoj.
Äh, nu ork ja int skriva nå mer! Godnatt på er! pusssen.

- bra att du kan säga vad du tycker ibland, för det är svårt att veta vad som försiggår i ditt huvve.
men nu vet jag iaf en sak mer! , det tar sig, i gueesss.


Juste, erik ska väcka mig imorgon IGEN! , haha :D Den där jävla erik, man får då aldrig sova ut!;') ♥
aja, pussen, again.


Kommentarer
Postat av: Helenawj

Fin blogg :)

ha det bra

2009-08-13 @ 12:59:20
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback