Godnatt, i guess.

Jag ville bara säga godnatt, typ.
Imorgon ska mormor hämta mig och skjuts mig till skolan, he-he.
För annars måste jag vara på skolan en timma före, och jaa, forget.
Ska nog ha mjukiskläder imorgon! Fett nice =)  eller vad säger ni ? ;')
Sen efter skolan då ska jag och tina göra massa uppdrag! ,
vi har mycket att göra imorgon känns det som, så kommer säker inte skriva så mkt imorgon,
he-he. Ska även fara med min TRASIGA plattång imorgon -.-, snoppppp!!
Tur jag har garanti kvar iaf! =) och tur jag har nina, så jag kan låna hennes imorgon =)
Jag hoppas jag får en ny plattång, för jamenar, hur fan ska dom kunna laga den? ;s ..
Aja, nu ska jag he på en film och somna till den!
Ni får se några bilder från gårdagen oxå =)
pussen! Godnatt på er.


- nååw lilldanne! ;b

- Gårdagens outfit!

- i just like it! ;D

- matmonster.

- ooh, i like it! ;>

- träffade ju även anders! ;')

sådärja, godnatt bitches! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback