Godmorgon?

Igår så blev det att jag hade på mig det jag visade i förra inlägget. Och en kofta och tights till.
Iaf vi for på cruisingen och typ träffa massa folk, tina kaxxa me nåra ;> , jag och karin åkte med nått tard,
haha, och sen vid 11-12? , då var vi på max och träffade Danne,Robz,wece(stavning?)  jaa typ dom, och så åt vi,
eller det mesta av maten flög i luften men iaf ;> , HAHA. Sen kom baffy och andersen till seven eleven, och baffys broder!
Vi hängde där typ hur jävla länge som helst! För vi orkade inte gå hem och ingen av oss fick hämtning,
så till slut då gav vi upp och ringde taxi. Så vi åkte taxi hem till bersikka, haha. (Jag,baffy,robz och tina),
danne sov hos baffys brorsa, och andersen vet vi ingenting om, han stack bara. Så jaa, antingen gick han till nån, eller så sov han i ett dike? :O ,.. aja, iaf vi for då till robz, prata, dryga. Sen gick jag och baffy till honom, och typ sov , haha.
Jag snarka tydligen!  ;( .. äh, iaf sen imorse for vi till robz dirr vi vakna typ, och typ lejda på, sen gick jag och tina hem.
Eller tina sprang,. iaf nu ska jag äta typ nudlar eller nå.
hoppas ni skriver ner hejn, kopierar det och sparar! ;) .. yeee

pussen.

bilder kommer sen, eftersom min tfn är död atm, byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback