Godmorgon.

Det var ju så att Erik skulle väcka mig idag, men jag verkar ha vaknat tidigare än han så ;P.
Typ andra gången denna sommar. he-he, men nu ska jag äta eller liknande,
sen ska jag och tina på stan,. Och vet ni? Det har verkligen börjar bli kallt,
för inatt frös jag! ;o , fast i för sig, igår när jag sov hos danne, så frös jag oxå! ;s..
Fan vilken sommar.. Fast sommaren är i stort sett slut, Jag menar,
idag började pappa om och jobba, på backa. Mamma börjar imorgon,
och vi börjar om på torsdag. This sucks. Ganska lejt att man börjar om på en torsdag oxå,
då går man ju typ knappt 2 dar, sen är det helg igen. Fast det blir nog bra iaf :p
Äh. nu ska jag äta, pusstjaoo00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback