Goddag?

Tjaooe, har just ätit körven, svarat på alla mina sms, som jag glömde svara på inattt, pga sömn, hahaha ;>
och sitter nu och lyssnar på musik! Och jag sa ju förut att vi skulle tälta ikväll, men tyvärr så blir det inget med det.
Vi ska typ inte ens vara med our homies ikväll, känns ganska skumt. Med tanke på att vi spenderat nästan alla helger på sommarlovet med dom! , och idag så blir det inget ;( .. äh, som om vi inte har andra alternativ ;o .. hahahaha.
men ändå, kommer ju sakna dom! Spec. idag, när det är lördag ;s , för vi brukar oftast ha roligast på lördagar! ;)).
he-he.. :D, men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda! noo booze i hope! , spyless skiten. blääh.
amen jag vet att ni skriver ner allt :D , pussstjaoo!


- drogggyy ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback