Första skoldagen.

Yeah, var ju då på skolan idag, första dagen på backa fan. Just börjat 1an igen, niiiceee.
Iaf, vi gjorde då inte mkt, kolla runt i skolan som jag inte minns nånting av, kommer ändå inte hitta. haha
och så prata vi massa, typ garva osv, var en ganska skön dag. Och det känns ganska så bra ändå,
vi gick typ 2timmar , eftersom vi börja 10 och sluta 12, såå yeah.. He-he.
imorgon blir då en vanlig dag, suck.. hahaha, jag tror ändå det kommer bli ganska så kul, eller kul och kul men,
helt okej. mycket roligare än fucking pitholm iaf. :D, goode lejt, vi har inga fönster i vårat klassrum, haha. Kommer ju typ döö, när det är sommar typ, för nu darra man ju sönder.. :p imorgon får vi då engelska och matte boken, och varsitt skåp. så måste ta med ett hänglås :p mjaw, jaja, efter skolan så åt jag,jessica och tina på max, pga skolans mat suger snäpp. haha, det var suuper gött iaf..sen gick vi på stan och frös kuken av oss, så vi bad tinas mormor hämta oss (jag och tina),
sen for vi till henne och typ chilla galet, prata, och såg på tv ;P. hehe, men nu ska jag typ se film lr något.
är faktiskt jävligt trött. Och imorgon måste jag åka buss, suck. äh, whatever. ska fan ta med frukt oxå, hahah.
tänker inte äta fucking bondsoppa! HELVETE HELLER. då äter jag hellre lunch hemma. när vi slutat:p
bajs vilket långt inlägg, sug snäpp. filmen kallar, byebye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback