"Du är fan lärd" ;)

Känner mig stolt, host..
Iaf, idag blev det stan med tina, middag hos mormor, och så har vi rensat min garderob!
Verkligen behövligt! , nu är det bara att vika in allt som behövs,
Och jag har ingen aning om alla mina nya kläder över huvvetaget ens ryms, haha.
Äh iaf, Jag och tina skulle skita i att duscha håret på en vecka, för att sedan få finare hår.
Och slippa duscha det varje dag, men bonden sket i det och duschade det nyss, ojoj.
Haha, men vi höll oss i 5 dagar iaf ;> .. FYFAN. äckligt som faaaaaan,
Men iaf, ska gå och duscha nu snart typ :) , fyfan, kommer sova gött, bah drf! .
Men asså, fan ihelgen är ju sista helgen innan skolan börjar, helvete åh! ;/ .
Aja, juste, igår fyllde ju emil år, Grattis i efterskott! Tänkte inte på det, eftersom vi ska fira han ihelgen, haha.
Men det blir väl kul, får vi väl hoppas. Men nu ska jag göra annat, pussen!


- finast förståss!
you will allways be in my heart!
   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback