Alla gillar grabbar, eller?

Yeah, sitter just nu och pratar med Alexander, vilken alexander det får ni inte veta! ;).
He-he, inte för att vi ens pratar om nånting intressant, men whatever.
"L" , ville att jag skulle komma förbi tidigare, men han verka då ha gått och lagt sig nu,
så jaa ;>, Fast det var dock bara skönt, med tanke på att jag är hur trött som helst.
Och tina lär väl väcka mig dirr hon vaknar, suck.. Äh, kan försöka "dissa" henne imorrn me, haha ;) <33
Fast det är inte så jävla lätt, eftersom hon spammar sönder en. Man orkar inte Somna om hela tiden så,
då blir det till att stiga upp iaf. Haha, jadu. Fast det är bra att jag har min lilla tina! För när skulle jag annars vakna?
Typ 6? ;o.. Inte bra. Spec. inte nu när det SNART är skola igen! . Menmen, har inte stoppat mig förut att somna sent på en skoldag så whatever! ;) . Äh ska nog lägga mig och se nån film eller serie nu! Och kanske smsa lite med A, ifall han har lust. :) Godnatt på er! Pussssss ;-


- baby you are still the nicest in town.


- har brist på bilder, så tog fram två gamla bilder.
Från en tid med "A" .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback