7augusti09.

Igår gjorde jag och tina fransk manikyr, schnyggt.
Och alldeles snart ska jag gå och duscha, med ansiktsmask på =).
Sen ska jag ha hårinpackning oxå! , Sen ska jag välja nå kläder för ikväll,
Blir nog iaf mina svarta tights, mer vet jag inte! =).
Ska iaf hugga skog och rengöra mig själv! ;D..
Sen ska jag nog äta och lalla på, sen kommer tina och kanske karin ? ,
Och då ska vi fixa oss, sen blir det partiiee, för snart är det ju skola ,
man måste ju passa på fan. Fast känns som att jag druckit alldeles för mkt,
i sommar. Har druckit i stort sett varje helg, men men, så blir det väl när dom man umgås med gör det oxå! ;>..
Äh, jag är ändå en skötsam flicka! :D , he-he. Anyway, Det är typ varmt idag,
det betyder alltså att man kan vara lite mer lättklädd, fast vafan ska man ?
Nått förslag? . Kanske blir nån tubtopp, jaa bara nått enkelt.
Orkar inte bry mig så himlans mkt. Men nu ska jag iaf ta dag i dagen, och gå och duscha =).
Kanske skriver när the bimboo is here, vi får se ! :) , Annars ha en bra kväll!
pusstjaoo00.

i can't find a cuter boy then you, it's impossible.
you're beautiful, so damn beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback