1april09. tråkigt kan man fanimej haa^


jag älskar dig gumman! <3


Lovar du att vara ärlig?
jao
Du heter: jenny löfqvist
Smeknamn: jojken typ,
Låt som när du är ledsen sörjer till? deprimerande rapp låtar och så.
Beroende av: kompisar och killar.. (a)
Vem behöver du mest just nu: mina vänner
Vad får du oftast komplimanger för? hm.. jag noterar inte så mkt :p
Hur imponerar man på dig? ehm, jag vet inte riktigt, beror väl på vem det är osv.
Brukar du skratta för dig själv? hehe, jåå ;)
Var bor du? degeränget
Trivs du där: jodå,
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: har väl hänt
Är du allergisk mot något: nae
Har du haft sex idag: nää
Hur svarar du i mobilen: hallå eller nå.
Sov du ensam inatt: jo,
Brukar du komma i tid: mjo
När mår du bra:  när jag är med folk som får mig att lee, och när kompisar ställer upp.
När blev du fotad senast: ehm ingen jävla aning? ;oo
Hur mår du idag? jag lever iaf, att vara sjuk tar kål på mig.
Vad är det första du lägger märke till på det motsatta könet? hmm.. först blire väl alltid utseendet och kanske håret men det är personligheten också.
Vanligaste färg på dina kläder: gråa, svarta, vita osv
Vad tycker du om fötter: ehm, är det verkligen en fråga? ^o)
Vad saknar du: alldeles för mkt.
Hade du en bra kväll igår: njae, den innehöll endast sängen så.
Favorit dryck på morgonen: oboy, fast det blir bara sånt på helger ;)
Rakar du benen: antagligen, jag hatar håriga ben.
När brukar du oftast gå och lägga dig: hm, 3-4? :p försent iaf.
Är du blyg? jorå, fast det beror på vem jag är med.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo gör jag väl.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hm, ingen aning.
Är du nöjd med ditt liv: ibland.
Är du bortskämd: nae
Vad gör du i morgon: sover och oth.
Vad är det värsta du vet? att bli sårad och när vänner sviker.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jadu, olika.
Vad längtar du till? sommaren, LÄTTH!
Har du bra vänner och äkta vänskap? har ja väl.
Vad är det finaste du fått? hm.. jag vet inte ;o har fått mkt fint.
En speciell dag du minns: midsommar 07
Hur gammal är du: 16 år.
Tycker du om någon just nu: vetinte.
Om fem månader: gör jag garanterat.
Du samlar på: ingenting.
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på vad som hänt,
Vilken tid gick du upp idag: kvart i 12
Har du sovit i din egna säng inatt: jodå ;)
Har du strumpor på dig nu: ne
Är det okej att gråta: ja antagligen.
När grät du senast: kmr inte ihåg . räknas tårar när man gäspar ? ;o isf nu ;);) .
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa massa kläder och flytta hemifrån och fara ut och resa :) osv..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, så länge kläderna är sköna eller snygga så är det okej för mig.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 2-3? ;o , beror på.
Har du piercing: Öronen, näsan och läppen.
Vill du gifta dig: jo säkert de.
Vill du ha barn: japp!
Är du bra på att laga mat: är jag väl
Gillar du att dansa: ibland,
Vad dricker du helst när du är törstig: cola eller vatten :)
Tror du på ett liv efter döden: jodå.
Vad äter du helst när du ser på film: chips
Har du tandläkarskräck: nae
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska gånger tusen.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, för det mesta.
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jorå, många ggr.
Biter du på naglarna: ne inte längre :):)
Röker du: nepp
Dagens tråkigaste? hmm.. att det inte går att ladda hem saker numera, FÅR DAMP, redan efter en dag. ;o
Hur ofta tränar/motionerar du: ehm tup aldrig, men ska bli ändring, snaart.
Vad gör du på helgerna: umgås me folk, festar, myser osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback