slappardagen är kommen ;D

haha!
lördag morgon for jag och anna till skeå , till tomas.:)
kulkul! vi var på stan ett tag och åt glass och vi åt även på max .. osv ;D ,
sen åkte vi buss till tomas lägga, haha!! jag tkr inte om deras bussar, jag svär!
dom började köra när dörren var lite öppen :o , scarrry!
iaf, när vi kom dit, då jaa.. man kan säga att vi chillade mest.
vi spelade gh, spelade kort, och lyssnade på musik!
sen typ i flera timmar, satt vi och prata om massa saker,
riktigt mysigt och intressant var det! jag fick många svar faktiskt..
men men, vi åt även middag där, mos och korv för min del ;D
medans dom fick mackaroner! haha ;D fast det var innan vi prata.. men iaf.
vi hade det väldigt mysigt! och jag hade även fått mitt cprus där på kvällen, hahahah.
aja, E ringde även mig, och undrade vad jag gjorde osv :) pusss..

jaa nu idag..
då for vi hem från tomas, efter 2 nån gång.
sen när jag och anna kom hem, då låg vi i sängen och båda somnade , fast vi sku ut och köra moppe och kanske även köpa en glass. haha. iaf, sen när vi vakna var hon tvungen att fara hem, :( ,
iaf, sen efter det har jag pratat med sofie typ i 123456min ;D (a)
pratar fortfarande med sötbruttan, som är såå fuck tyst för stunden ;D .hahaha! pusssss älskling<3
ska iaf gå och hämta en glasss nu, mums!
hugs and kisses!


kolla bara, vilken snygg flörtis man har till kompis,omfg! <3 ;))
brist på andra bilder så, haha! kmr sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback