skola imorgon!, skönt ändå.

hejsan!
jag har typ blivit piggare och friskare nu, så det blir skola imorgon! :)
ska ändå bli skönt, är så grymt less att bara hänga hemma ;o
såja, har iaf hkk prov imoorn ;o, det känns som om de kmr gå åt helvete.
men vi får väl hoppas på att jag klarar de! jaja, jag har nyss ätit lite kvällsfika,
och ska nu börja se en film och sedan blir det sängen för min del :) myys.
imorgon slutar jag tjugo över 2, men då ska jag sedan ha utvecklingsamtal,
vilket är jävligt ondödigt. men jadu, lärare förstår sig inte på ungdomar,
dom lever kvar i 70 talet lr nå ;o . haha, jag hatar iaf allt som har med skola att göra,
förutom att man får träffa sina sötnosar då, men jag skulle hellre vara utan skola, och vara med dom hela tiden ist.
tänk fyfan vad härligt alltså!  då får man verkligen leva livet, då blir det nästan som sommarlov hela året runt, haha.
lal ;) , jaja, fått höra en JÄVLIGT BRA sak idag, och en chockerande sak. men är iaf happy today! :)
yeye. iaf, imoorn efter utvecklingsamtalet blir det att fara hem och äta och chilla ett litet tag,
sen ska jag börja fixa mig för disco, som jag ska dit med sofie<33 , jag hoppas det blir kul :) ,
det blir nog iaf roligare än rb discona, haha. annars är det gode jävla fäjjl! .
och då blir jag faan förbannad, eftersom det kostar 60kr ;o .
menmen, kmr iaf få träffa nå sött folk :) . nu blir det sängen!
ni får ha de.
kisses


 - du är världens bästa vän! jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback