Shiet assååå...

jag har fan inte tänkt på det på ett bra tag nu, men nu när jag ser hur glad du är, så svider det inombords!
visst jag är glad för din skull ändå, men det gör ont hur som helst. jag vet inte riktigt varför,
jag menar, förut var förut!  men vissa stunder känns det som om jag saknar dig in i helvete,
men ibland vill jag bara strypa dig! du menade nog inget illa med det du gjorde, men det gör ingen skillnad.
allt har verkligen barkat sen dess, jag svär!  jag hatar att jag gjort massor med saker med dig,
visst jag ångrar inget. men.. jag vill inte ha kvar ett enda jävla minne längre!
jag påminns fortfarande av vissa saker vi gjort, och det gör mig så jävla arg.
för jag vill inte ha nått med dig att göra, jag vill glömma allt skit och bara leva livet,
så, jag önskar dig all lycka i här livet, men nu säger jag adjö,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback