onsdag,. snart helg ;);)

hejsan :D , haha.
idag har det varit en dryg och ändå skön dag, har jobbat med matten hela förmiddagen,
plus ett matte prov efterskolan, så är spyless matte just nu. haha!
aja, när jag kom hem visade morsan en sida hon hade hittat , med massor av fina klänningar osv,
och jag tror jag har hittat min examensklänning faktiskt! :)  jag är lite osäker ;o
tänk om den ser skit ful ut på ;s, lr är ful lr oskön osv,
men vi ska troligtvis beställa den, så kan jag prova den och se ifall jag tkr om den osv,
annars skickar vi tbx den. men den är supersöt ser det ut som iaf ;) .
vi får väl hoppas på det bästa! ska även kolla om dom har nå snygga skor där :) ,
vi får väl se ;);) . vad ska ni ha på eran examen? :) pusss & kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback