hellre öltunna än 6-pack? ;)

hehe!  jag har nyss städat toaletten, blev riktigt fint ;) haha.
jag hade ju tänkt gå till stan för att sola, men då får ja höra att farmor och farfar ska komma och hälsa på,
så då blir det väl inte antar jag. jag har pratat med mamma om att börja träna i öjebyn,
och hon är villig att betala t.o.m ;) , bara jag tränar ofta så det inte är i onödan ;) . yeye.
prefekt (Y). iaf, imorgon bär det av till stugan, jag skulle egentligen stanna där tills på måndag,
men Axel, mormors kille kommer upp på fredagen, och ska hem samma dag, så då ska jag få fara hem :) (Y)
fatta skönt att vara ensamhemma nån dag :) , tummen upp(Y).
fast visst, lite trist att bara vara en natt i stugan , nu när de är påsk och allt. men jag orkar bara inte vara där ,
plus på lördagen ska jag,anna,anders,jakob och anders (tror ja de va) till skellefteå , på bodaborg!
helt jävla fucking kul!! i love it ;) var så jävla länge sen jag var på bodaborg dessutom! ;o
så det ska bli hur himla kul som helst! hoppas jag iaf ;) sen efter bodabort kommer vi säkert äta ute och mysa :)
helt great! nu är det bara söndag och måndag jag måste hitta på nå, förslag ? :):)
nån som vill vara med mig? , hör av er isf :) <3
aja, ska nu gå och be morsan göra mat , är hungrig!
ska nog vila och se nå på tv lr nå sen, så hade!
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback