godnatt!

nu har jag rengjort mitt ansikte, riktigt skönt!
ska nu smörja in mitt ansikte med ansiktslotion :)
det jag rengör med och smörjer in med, det ska göra så man får mindre finnar osv,
och min hy har faktiskt blivit bättre! :) , trorja iaf.
har iaf haft mindre finnar. jag ska försöka att inte ha nå brunkräm på mig iaf här hemma,
eftersom man får så ful hy av de! . men eftersom jag har börjat använda de osv, då ser min hy fucked up ut,
utan brunkräm. så jaa.. vettefan.
men jag ska iaf börja rengöra/smörja morgon och kväll, och så ska vi se hur mkt det hjälper! :)
snart ska jag även sola, så då blir jag kanske brun i ansiktet oxå :) . har kanske fin hy till sommarn, vem vet ;)
jo dom har ju sagt att det kanske blir 18årsgräns på att sola solarium, och det suger fan!
visst det kanske är bra om man tänker efter.. för många ungdomar solar aldeles för mkt! osv,
men jag själv brukar inte ha så himla mkt tid att sola på sommaren,alltså ute, jag gör andra saker ist!
och så går jag ju med brunkräm, så jag får ingen färg. så för mig är solarium väldigt bra,
eftersom jag vill kunna sluta med brunkräm, iaf ha mkt mindre. jag vill bara ha en fin och brun hy! :)
så nej tack, ingen jävla 18årsgräns!! pusss!


helt fucking skönt alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback