godkväll!!

jag har nyss gått ner med tvätten till mami, eftersom hon ska tvätta, yeah.
och jag har nyss kommit fram till att jag inte kan tvätta , haha.
men men, jag funderar på att rensa min garderob ikv, men vi får se hure blir med den saken :p
eftersom den är närmare 10 nu, men iaf, när farmor och farfar var här då fick jag bullar och 200kr :):) ,
thanks! fast jag sov mest när dom var här haha, jag somna lixsom på soffan,.."ovanligt" ,
men iaf, jag ska då snart duscha tror ja, städa till lite i mitt rum oxå. det blir nog att sola på söndag istället tror jag,
tänk vad härligt, vakna gå på en promenad till stan, sola och sen fara hem och typ fixa sig och typ vara med nån? :p
grymt sköönt.  och vill verkligen vara jätte brun i sommar, jag orkar nästan aldrig sola typ ;o,
alltså ute på sommaren, och i somras bada jag knappt nå dessutom.
jag sitter då och tänker på vad jag ska ha på mig imorgon,
tror det blir nå sköönt, typ leggings och linne, mest troligt!
blir perfekt när det är nytvättat oxå :) (Y) .
aja, nu ska jag dra! hade, och godnatt när ni ska sova!
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback