glad påsk dårå :)

hejsan!
idag hade vi enbart mys på skolan, vi spelade spel, fikade och pratade.
vi såg även på påskracet, och i påskracet ska 4 i varje klass vara med och tävla,
springa i en hinderbana osv:p, och dom ska även vara utklädda.
i min klass var det danne,linnea,weronika och fanny som var med !
dom var super duktiga, och var väldigt bra utklädd :) (Y) ,
vi vann ju ofc tävlingen oxå, dom som hade bäst utklädnad, :)
iaf, det var kul att se på, men jag hade hellre fått lov igår istället, haha.
eftersom den här dagen kändes lite onödig:p
och sen när vi sluta, då gick jag in till stan, som tog en timma. hahaha
sen skulle jag sola , men då kom anna och jakob, så då sket jag i att sola och gick på stan med dom istället :)
ja och anna köpte varsin fyndpåse, haha. självklart fick jag en bättre påse ;) haha.(a)
och jag köpte även ett hårspray, eftersom det var så billigt. jag hoppas de är bra oxå! :) 
iaf, nu har mamma typ nyss hämtat mig och jag ska börja packa nu,
eftersom vi ska till stugan när papi och nina har kommit hem. kulkul,
ni kan väl vara sociala då? :) iaf dom som vet mitt nummer, hehe. ;)
vill bara säga att jag hoppas ni alla får ett bra lov :)
hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback