äntligen! ..

hejsan!
idag for alla nior från våran skola och några andras skolor,på skolbio!
vi såg  "die welle" och även några filmer några klasser har gjort, 
och små filmerna kändes ju smått onödiga, eftersom dom var korta ;o och ljuder var ju inte på topp.
iaf, själva filmen var helt okej. mkt bättre än den äldre och kortare versionen vi redan fått sett på skolan iaf! 
iaf, efter skolbion då skulle vi åka tillbaka till skolan 11.35, men eftersom jag inte började om förens 13.00
så gick jag, sofie,stoffe och jens på bigboy och åt! :) och nej sofie, jag fick INTE fina bilder i skallen.. huh.
haha, oj så smått söta "småungar"!    jag höll jävlat på att dö, dom kunde inte vara tyst eller sitta still i 1 jävla min!
och med dom menar jag ; sofie och stoffe. hmm.. jävla skitungar! :) <3
iaf, sen efter det kom sofies farsas tjej och hämtade oss, medans jens och stoffe for och kollade på skolbion,
eftersom dom sku se efter oss. iaf, sen var vi på skolan typ halv 1 och sofie började då, så haha på henne ;)
iaf, då var man ju på skolan och gjorde åssit en halvtimma, sen hade vi typ två timmars pjästräning, sen slutade vi.
sen efter det då kom mamsi och hämtade mig, och skjutsade mig till gallerian,
där sofie,alle,sebbe,natalie,emmy&tommy satt och väntade ! ;D
länga sen man var eller träffade dom krabaterna , så kändes kul ändå! =)
iaf, vi gick då på stan och sedan hänkade emma och alexandra på, och var med oss.
fast jag vettefan, vi alla gick lite särade typ, haha!
iaf jag träffade även världens bästa tårsten! :) som jag saknat/saknar.
xtra puss tl han! <3 :)
iaf, sen när vi var på hm , typ alla, då började fler och fler fara hemåt,
sen står jag,sofie och sebbe där själva, och jag och sofie trodde vi väntade på natalie lr någon,
medans sebbe typ trodde vi bara kollade på sakerna, haha.
så då stog vi på hm, på samma ställe i typ 10min, tills vi fattade att det bara var vi tre kvar av alla . hahaha!
jävla sebbe, lr hur sofie? ;) <3 sen gick vi till gina, där sebbe bestämde sig för att fara hemåt, så vi gav han en kram,
och kollade runt på massa affärer, om och om igen TYP :o ,
sofie for iaf hem med en snygg skinnjacka och nå tunnstrumpor, :)
avis! vill oxå ha en skinnjacka, fuck you!!:) <3
mamsi hämtade mig på stan, vi for hem och åt,
sen for vi till farmor och farfar, eftersom camilla, min moster, har kommit hem !
hon bor i grekland, men ska nu vara hemma nån månad :) och hennes kille ska komma i sommar!
ska bli kul att träffa han :) joo btw, när jag kom hem från stan då fick jag äntligen min hårförlängning,
and do you know what?, i love it! ;) måste bara färga håret svart, så har jag långt och fint hår :)
haha. iaf, det var en stor del av min dag!
puss till alla söta man träffade idag, här kmr några bilder!
kisses


busigt men sött.

schtaan.

typ gott !?

fick tyvärr ingen bra bild på jens.. ;o

puss, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: terese

du behöver inte hårförlägning :oooo snygging :)

2009-04-29 @ 15:06:48
URL: http://alwaysterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback