5 april

En till bild från Players night :

-  Tina, Jennifer, Karin Och Jag.    <'3

gokväll, 
den här dagen har bestått av endast slappande,
jag skulle ta tag i no frågorna, men självklart blev det inte så.
inatt sov jag med hundarna, och dom var lite störande nu på morgonen vid 8,
men jag somnade om som tur var. jag behöver många timmars sömn, annars kan jag bli svåår ;) (a)
iaf, nu har jag just sett klart en film som gått på 5an, den var hyfast bra!
jag har inte så mkt mer att berätta, ska nog se en film eller nått nu ,
och sedan försöka sova. Ska iaf springa ner och höra med pappa ifall dom har sovmorgon,
eftersom robz ville det. så ja, ni får ha de!
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback