Stan häng

Idag så har jag gått på stan med Jakob och Anna, det var väldigt trevligt :)
Jag köpte en kjol, två nagellack, och en present åt anna ;) fast det vet hon inte om förens nu! haha;)
Ska även visa massa bilder som jag har tagit den senaste tiden :) fast inte i detta inlägg,.
jag och jakob såg btw VÄRLDENS och då menar jag världens, bästa film igår!
Typ min nya favoritfilm lätt! Vi låg och skratta hela tiden, och det var en film som var lite annorlunda :)
LOVE IT! <3 Den hette iallafall : No strings attached :p helt grym!


har just ätit middag, så nu ska jag ta det lugnt med min sötis, och sedan blir det en promenad! :) pösss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaaaaa vad har jag nu missat! Nu blir jag nyfiken!

2011-05-16 @ 19:18:46
URL: http://hjartrud.blogg.se/
Postat av: anna kungen

glömde skriva mitt namn:P

2011-05-16 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback