Lista.. igen.

Nio sista 
- Sista alkoholdrycken:
hör och häpna,. det var vin! ;o
- Sista bilfärden: var igår med grapparna:p
- Sista filmen du såg: Matrix 2
- Sista ringda telefonsamtal: ingen aning,
- Sista bubbelbadet: var väl senast jag var på phb,
- Sista spelade CD: ingen aning
- Sista kyss: av Jakob
- Sista gången du grät: var till en jätte sorglig film
- Sista måltiden: potatisburgare

Åtta har du någonsin 
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej
- Blivit arresterad: Nae
- Blivit kär vid första ögonkastet: jaa, kan man väl säga:D <3
- Varit på tv: Inte vad jag vet
- Fått ditt hjärta krossat: nja
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: vet inte, säkert när man var liten
- Busringt till någon: haha jåå

Sju saker du har på dig 
- 1.
Underkläder
- 2. Leggings
- 3. Linne
- 4. Strumpor 
- 5. Tröja
- 6. Skor
- 7. Jacka

sex saker du har gjort i dag 
- 1.
Vaknat
- 2. Pratat med Jakob
- 3. Suttit vid datorn
- 4. Gosat med Dixie
- 5. Käkat frukost
- 6. Gjort prov

Fem favoritsaker 
- 1.
Datorn
- 2. Mobilen
- 3. Min pojkvän
- 4. Min familj/vänner
- 5. Min säng

Tre val

- Tacos eller pizza: pizza
- Öl eller vin: Öl
- Idol eller Let´s Dance: idol

Två saker att göra innan du dör 
- 1. Få barn osv,.
- 2. Fara utomlands

En sak du ångrar
- 1. att jag lämna in sommarjobbslappen försent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback