är så less skolan.

Är verkligen skit trött,. vill bara hem och sova! har just gjort klart handelns historia, och nu vill jag hem.
Men vi slutar inte förens 14.25,. orkar fan it. och inte nog med det, vi börjar tydligen 8.10 imorgon,
och går till 16.20. OJOJ säger jag bara. Vi ska egentligen börja 12.40, så jag är goode sur!
För det första, hur kan man ens vilja börja ett och sluta halv fem? gud vilket korkat val.
När man kan börja tidigare, men ändå ha sovmorgon. Och dessutom sluta vid 2-3. Nee fuck it alltså.
Vårat schema suger verkligen nu.

Det blev iallafall inte att jag tränade igår, jag var hemma och tog det lugnt istället,
och så for jag till jakob när mamma hade slutat. Och när jag kom dit, då hade han tänt ljus och varit och köpt chips :) Sötnos♥ Så vi mös ungefär en halv film, sen gick vi och sov. Men är verkligen skit trött alltså, och jag slutar om två timmar,. fyfan för skola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback