Magsjuka :(

jag vakna inatt kring halv 4, och kände att jag hade jävligt ont i magen. Och till slut så spydde jag ner hela toagolvet.. var verkligen inget vidare. Och inte nog me det, har knappt ätit nånting idag, eftersom att jag får ont i magen och börjar må illa så fort jag äter. Har däremot ätit en skål med nudlar för ett tag sen, men bara av det så fick jag ont nå jävulst. Imorse eller jaa, snarare vid tolv tiden, for mamma och köpte massa "produkter" åt mig. Massa sånt som ska hjälpa till så man mår bättre, tex proviva, massa yoghuart, coca cola, piggelin och sånt.
Så det är det enda jag faktiskt kan få i mig, utan att må tio gånger sämre.. Fuck jag hatar att ha magsjuka :(

Och mamma som skulle fira sin födelsedag idag,. men jag har iallafall gett henne hennes present :)
Även fast det egentligen är imorgon som hon fyller år. Jag gav hon en tröja från bikbok, och ett par örhängen :)

Nä, nu måste jag gå och lägga mig framför tv;n. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback