Jag fyllde ju år igår,.

hela fucking 18år! :D ni fattar inte vilken underbar känsla jag fick 00.01 på tisdags natten!
Det var helt awesome! Jag blev super glad, och det känns underbart att vara 18,-myndig!
Nu kan jag göra nästan vad jag vill, förutom gå på systemet haha! ;-)
Men jag tänkte iallafall berätta att jag hade en jätte bra födelsedag, jag blev jätte nöjd över det jag fick :)
Och så fick jag självklart träffa släkten igen, vilket var trevligt :) Eftersom vi träffas så sällan. jaja..
 tänkte berätta vad Jag fick:
Jag fick 1900kr,
400kr på bikbok,
en locktång,
4 olika födelsedagskort,
en skit fräsig klocka,
en "absolut five"
(5 små flaskor med absolut spriten)
ett par jätte fina örhängen av min sötis(äkta silver),
två blombuketter,
två platsrosor och ett gosedjur av mormor,
bara för att det är alla hjärtans dag snart ;-)
fick även en halsduk,en vanlig tunika,en skitsnygg skjorta, och en bikiniöverdel av anna :)
och så fick jag en abtronic x2 :') , fast den fick jag idag!
Det är ett vibrationsbälte som ger muskelträning och fettbränning. fick dock välja mellan två stycken. Men den kändes ganska bra ändå :D även fast jag har varit väldigt skeptisk mot dom, så har jag tänkt pröva :)

Har iaf testat den idag, medans jag målade naglarna, och noppade mina ögonbryn.
Den var lite obehaglig i början, men efter ett tag så var det skönt, och man kunde höja nivån :)
Jag hoppas på bra resultat!

Anna ska troligtvis börja träna med mig på nautilus oxå :) och vi ska även ta några träffar med våra abtronic's!  AWESOME! :)

Jag kunde inte bli nöjdare med mina presenter! :)
btw så tror jag att rebban har en present åt mig me ;P

jaja , har just duschat, så nu ska jag lägga mig! nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback