Juuustt chilliinnng,.

Haha, jag upptäckte btw, att vi somnade vid halv 3 inte vid 1. jag hade sett fel, haha.. jävla sängfösare.


Jaja, gårdagen blev att spendera i sängen haha.. jag hade ingen skjuts nånstans,
och det kändes för tärt att fara på fest igen, när vi var så himla seega..
så jag la mig framför en film istället, och sov till imorse ;p
hihi, men synd att vi missade en fest med bra folk bara, men det kmr nog igen! ;)
förhudligen.
nu sitter jag iaf här och dunkar musik, undra vad som händer ikväll..
jag hoppas iaf att tina mår bättre! :) vilket hon gjorde.. haha.
jag måste iaf ut på promenad idag! ska försöka gå varje dag,
förutom fredag/lördag. för då ska man ju ha kul duudes! ;)
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback