Mellandagsrea

Hejsan! Imorse var jag på stan med anna ett tag innan vi for och åt julmat hos mormor :)
Fick med mig en hel del! Ca. 6 tröjor, 3leggings och ett paket med en mascara och ett läppglans :D
Är super nöjd! :D Hihi, resten av dagarna har jag endast spenderat med min familj, och det har varit ganska mysigt :) Imorgon kommer iallafall jakob hem, så då lär jag väl vara med honom =)
Måste visa allt jag har fått i julklapp och vad jag har shoppat osv :D
Har bland annat fått en kamera♥ fyfan vad jag älskar den! Den tar super fina bilder :)

Och bara för att jag har fått den nu, så har jag tagit kort på allt jag fått, och även köpt. Så när jag laddar in bilderna i datorn, så ska ni få se :) , känns lite lejt att ta kort på allt, men jag älskar den så mkt att jag måste,. haha:D Jaja nu ska vi se film, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback