Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan började igår, och igår så storstädade vi lägenheten, så nu är det väldigt fresht hos jakob :)
Idag så har jag ingen aning om vad som händer, ska väl mysa med jakob, nu innan han far ;p
På onsdag ska jag säga hejdå till jakob, och sedan gå på stan. Efter stan vet jag inte riktigt vad som händer,
ska försöka städa mitt rum, måste ha det fint till julafton ;o ..
Sedan på torsdagen ska vi ha uppesittarkväll, då brukar vi vara hela familjen, se massa julfilmer, spela spel och käka hur mycket godis som helst ;D haha.

Och på julafton så ska vi till farmor och farfar, och jaa,. fira julafton? haha :)
dagen efter julafton brukar vi vara hos mormor, om vi är hos farmor på julaftonen, eller tvärtom då.
Fast iår så skulle mormor bort på lördagen, så vi ska fara och käka julmiddag hos mormor på söndag istället :)
Så jag har ingen aning om vad som händer på lördagen.

Menmen, nu har jag berättat min vecka iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback