flört på blomman ;-)

Favoritgodis: choklad

Kläder just nu: leggings,linne,bh,kofta,trosor och sockar! ;-)

Mysiga hemma kvällar eller party:  party eller myskväll med en kille!
men på helger äre party ;-) lätters.

Favoritväder: SOL!

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska

Sparare eller slösare: Slösare

Kommer du ihåg din första kärlek: jorå, svagt ;p
 
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2-3 typ:p

Bio eller promenad: Promenixa

Stjärntecken: vattuman
 
Rädd för insekter:
mjo, typ

Största svaghet: killar

Det här är jag bra på: allt jag inte är dålig på ;-)

Chips, morötter eller godis: chips

Pizza eller hamburgare: Pizza
 
Skriver du dagbok:
nej, men gjorde när ja var mindre :p

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag har massa piercingar, och vill tatuera mig.

Vars har du piercingar isåfall: läppen,näsan och öronen

Stökigt eller välstädat: älskar att ha välstädat, men det är nästan alltid stökigt.

Är du rädd för blod: nae :p

Saltar du på maten: njae :p

Gillar du att sjunga:  jåå ändå ;> spec. i fyllan ;-)

Anser du att du är stark: jåfyfan

Brukar du sola:
nja, ibland:p

Vad gör du om du får hicka: jaru, lever vidare

Kommentarer
Postat av: anna

har just städat klart i mitt rum sj? :)

2010-04-21 @ 21:25:27
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/
Postat av: jenny hammarström - Mitt liv som mamma

tack så mycket :D

2010-04-21 @ 21:29:31
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback