booooooring

Bästa veckodagen: Lördag lätt

Humör: typ trött, men taggad ;>

Favoritgodis: choklad!

Är det nåt du absolut inte äter: surströmming, euw

Kläder just nu: leggings,linne,t-shirt,kofta,sockar :p

Musik just nu: “whatcha say" med jason derulo

Favoritsaft : päron

Dagens längtan: duschen och sängen!

Hur många kuddar sover du med: 10 stycken ;p

Spelar du nåt instrument: nee

Dagens frisyr: flåttigt, knorr/utsläppt ;>

Kommer du ihåg din första kärlek: antagligen!

Har du några homosexuella vänner: nee, eller jåå typ emil ;> (a)

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jååh,
så länge man älskar varann så.

Ser du på kärleken som ett misstag: fattar typ inte ens frågan x),
men kärlek är det finaste som finns, men samtidigt bland det värsta!

Bio eller promenad: spelar nog ingen roll, så länge sällskapet är på topp!

Dagens borde: duscha och städa klart!

Dagens fundering: när i helvetet får jag min skinnjacka?.. hm

Snarkar du? nae ;D

Rädd för insekter? lite smått så där, antar jag ;>

Det här är jag bra på: hmm, allt? 

Chips eller godis? chips

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? vill tatuera mig,
men får inte göra det förens jag är 18! har piercat läppen,öronen och näsan.

Hur många syskon har du? Min storebror Andreas
Anser du att du är stark? stark som fan!
Använder du knark? förmodligen inte, ;s
Favoritfärg: jag tycker om alla färger,
men om jag måste välja så är det nog ändå svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback