Hemma dag.

innan jag la mig inatt så kände jag att de börja gräva i magen..
men jag somnade iaf. sen vaknade jag av samma känsla,
och har alltså varit hemma idag, pga ont i magen osv.
och som lunch fick jag och mamma skrov från max, av min kära mormor :)
och sedan fick jag pengar av henne! ;D .. thanks!
sen har jag bara sovit, legat och kröjmat framför nån film och så där ;d
Just nu håller jag på att se " Whos Your Daddy" haha.. ;)
har bara gamla filmer på min dator, pga min dator är full och jag laddar inte hem nå mer,
så det blir att se om och om filmer hela tiden, vilket är gode tråkigt. och jävligt irriterande.
nu kan jag typ alla avsnitt av "Two and a half men" Som jag har på min dator, vilket suger.
fast jag har ju i för sig jävligt många filmer nere i bion som jag kan se, men jag orkar aldrig hämta nån ;b
menmen.. ska iaf fortsätta se filmen nu! bye ;b


Kommentarer
Postat av: daniela

hahahha, cool va!

2009-10-06 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback