We rode a horse and smoked some weed, dude.

Tolka det hur ni vill, Ya0.

igår for jag till tina, vi typ.. hmm ;o
jaa just ja, haha.  vi fixade oss, och medans vi eller rättare sagt jag fixade mig,
då kom amanda och sofia, sen fick vi skjuts till stan i nån typ raggarbil? eller nå. haha
och i stan träffade vi sunkan,anders och viktor, och typ nå mer såg man oxå.
men vi var me dom iaf, ett litet tag. sen åkte vi hem igen te munk,
när vi väl var denna, gick vi typ till båthamnen, och påvägen dit var vi typ med stralle och björn,
och moppemaffian kom även.. men dom sa ju dock inget.
men iaf, när vi var denna, frös vi som jag vet inte vad,
så amanda och sofia byggde upp nån fucking eld åt ja och tina,
den bestod av: gräs,ved,sopor och typ parfym? haha.
den höll sig dock ett par min, fast dom byggde på den hela tin, så då höll den ett litet tag:p
sen for sofia och amanda hem, jag och tina ringde te sunkan och te simon,
men både hade ändrat sig och orka it komma.. hahaha, INTRESSANT YAO! .
sen gick vi hemmåt, med puckelryggar, typ quasimodo? lr hure stavas..
eftersom ingen ville skjutsa hem oss var vi ju tvungen,
sen prata vi me Denkka, sen la vi oss..
sen nu imorse vaknade vi strax efter 10, FYFAN, tidigt för mig!
vi åt fil och flingor, vänta på sega amanda, ett år typ.
sen körde vi till sunes.. Krr..
åt stripsmeny, där vi såg lillen,muchmahad(mohammed.. xD), och typ denkka.
iaf, sen kom Eddin, och var med oss. och mohammed var även med oss=),
typ intressant jag vet.. lal.
hahahaha, vi hade iaf intressanta samtal ! (H).
iaf sen for vi hejm, böt om och for till tinas häst, som vi åkte typ vagn bakom,
fett jävla kul! :D , haha. fick dock ont i röven av alla jävla gupp, och typ hår i ögonen, men iaf.
vi satt fan tre stycken i vagnen , som var gjord för en. hahaha :D
men det var fan fett mysigt :) , puss brudar <33
sen for vi till amanda, typ elda, rökte vattenpipa(H), o med matte dessutom.
åt popcorn å så denna :p . sen for jag hem,
och sitter nu här och funderar på om jag ska duscha nu lr imorgon när jag vaknar :p
eftersom jag har sovmorgon till typ 10.40, så hinner man ju de ;> . haha.
äh vafan... typ kul inlägg? .. nae, men whatever.

har haft en grymt bra helg iaf! :)
hoppas ni oxå har haft de!
asså faen tinis, har fan fett kul me dig! <3=)




fucking steek på stan, ofixad o allt.


haha, så jävla söta ungar <3

our beatbox! =)

förlåt tina :/ , men du var så fucking söt! :) <33

hugs and kisses, och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback