Puss på dig tina! :)

hhaha! <33  jag har fixat mig, och även ring till L, men han satt och pluggade med sin morsa, typ? ;o haha.
aja, han skulle iaf komma sen, så bara vänta och se ! :)

kan iaf passa på att skriva om min måndag! :)
i måndags kom då anna hem från cypern, så då for hon till mig efter hon ätit SVENSK mat, gott? ;) haha.
iaf, då kom hon med massa saker åt mig:):) , thanks baby <33. fast det var ju typ för att jag fyllt år, men ändå :)
happpy!! jag fick två parfymer, och det var perfect! eftersom jag inte haft parfym på.. hmm länge? ;o..
och så fick jag en mugg där det stod " for my best friend" och så var det en porslinkuk i mitten av muggen, haha.
alltså i den, svårt att förklara.. :p och så fick jag även ett armband :) , super gulligt av dig! <3

bilder på sakerna -->

kmr sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback