9Maj.

hejsan!
jag har nyss varit på stan fram och tbx, med morsan o farsan,
dom skulle köpa en present. och sedan for vi på 3kr, och åt FÖRJÄVLIGT GOD mat!
och sen gick vi på ica och köpte ingredienser till en cheesecake :D , mumma!
så tina, om du kmr så får du smaka inatt baby ;) (a).
haha! nu sitter jag här och är hur mätt som helst! och är så jävla nöjd med det jag köpte!
så jävla gott alltså! jag rekomenderar det starkt! ,
det enda jag peta bort var typ svampen, men resten! mummms!!
det jag åt hette Biotallrik, och innehöll: fläskfile,strips,beasås,stekt lök typ(gudomlig), och massa sallad! 
asså far dit och köp! :) gudomligt <3333 

- Biotallrik med cola !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback