Tipspromenad.. He-he

Hade tipspromenad med gamlingarna idag, hehe..
såg 3stycken gamla godingar.. ;o  tolka de hur ni vill! ;D..
haha, träffade även jens!! :):) , det var iaf pinit som faan att träffa alla,.
eftersom jag var typ slempropp, inge smink och håret i en svans och det spreta då åt alla håll, haha.
och bara att träffa dom är nog pinsamt.! ;o..
aja! , det var fett skönt väder idag, jag hoppas jag fick nån färg! , iaf i ansiktet borde jag ha fått de ;D..
hade typ "vinterkläder" på mig, haha, kändes det som iaf.. jeans och en tjockkofta:o..
aja.. men nu ska jag typ chilla galet, sku även ringa tina, men vettefan om vi sku göra nå lr inte! ;D..
måste iaf vila ett tag innan maten ! =)=)..  är jävlat slut körd.. längtar som fan till jobbet är slutfört och man fått pengarna dessutom! ;') .. FETING NAJS!.

pusssstjaaaooo00


känns som ett år sedan man var fixad typ! ;o..
men i helgen då kmr både jag och tina vara fixade,. fixade som aldrig förr.. ;>
vi kmr vara så heta att alla vill ha oss.. FÖRMODLIGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback