nu blire dejta kudden ;) bring me some sms ;) haha.

Senast du...
Skrattade? ett tag sen
Grät? söndags
Kollade på film? iförrgår
Drog ett skämt? minns inte 
Sjöng en sång? igår


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? man ser inte ut, för rullgardinen ;D
Lyssnar du på musik nu? ne, men nyss typ ;D
Vad har du på dig? underkläder och linne,
Vad är det på din musmatta? bara svart :)


Har du...
Blivit kallad hora? jopp
Ljugit om din ålder? jo säkert de ;p (fast för speciellt folk)
Bråkat utan anledning? jaao.


Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? mjaao
Rökt? mjo
Shoppat? självklart!
Skejtat? nej
Bakat? jodå
Motionerat? nja, he börjar bli oftare nu ;)
Solat? ne
Pussats med någon? japp
Pratat i telefonen mera än i 60min? hm.. vet inte,


Vem..
Kan du lita på? hemligt
Vet allt om dig? jag vet inte, mig själv ? ;)
Längar du efter? måånga. men speciellt min sköna säng :d ,

ska lägga mig i den nu ;) , slynas och horas. (a)
har allmänt tråkigt ^, ifall nu undra.

kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback