flitig, men inte tillräckligt ;o ;/

nu har jag suttit hur jävla många timmar som helst med den jävla hkkn som ska in imoorn ;s , men jag är fan inte klar än. och jag orkar fan inte sitte uppe nå mer, har oduschat och massa jävla skit :S  ååh. barkbarkbark!! jag hoppas hon är sjuk imoorn igen så vi slipper lämna in de, och är gode surne , när jag gör allt, då får ja slut papper, så har inge papper till typ två sidor ? , ;S . så fuck alltså! -.-  är inte glad ;s , men jaja. he ordnar sig nog, ^^

imoorn blire amanda och sofie typ ?, kul <3333
saknat min sofie som faan, :(.
men nya tag nu tjejen;') , tills du är endast min, haha;);) <3

puss på er, ni är verkligen bra chäjjor :)

anna,michaela, ily <'33



jag var tvungen sofie, du var så otroligt söt! , jag älskar dig verkligen,
även om det kanske inte känns så nu. men du är en utav dom bästa, helt klart! <3

Kommentarer
Postat av: dinsofie

fatta gullig du är jenny, jagälskardig <3 vi ska ha riktigt skojjsigt imorrn <3 pussgumman du är underbar <33

2009-02-19 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback