alltmänt tråkigt en månadkväll? ;D ehjå.

3 sanningar om mig själv: bäst,blyg,skrattmonster ;')
3 pinsamma saker om mig själv: klantig, m.m
3 saker jag hatar: falska vänner, rykten och idioter
3 saker jag älskar: mina kompisar, sova och partayy ;)

3 "värsta" minnen jag minns: molly bet nästan sönder min väska ;/ ,..
3 människor jag älskar: amanda,sofie,anna,michaela m.m, :)

3 saker jag inte klarar mig utan: mobilen, kompisar,typ smink och ofc min älskade säng :) osv.

3 saker jag vill ha: mkt längre och tjockare hår, ny och bra mobil, o systemkamera typ ;D

3 saker jag vill göra: sova,se film/mysa me en viss person :) o färga håret

3 saker jag vill göra i sommar: bada,sola, vara med kompisar

3 människor jag saknar: det är många,.

3 saker jag längtar till: stockholm, examen/sommar, pdol

3 saker jag måste ha när jag är sminkad: foundation, mascara och typ ögonskugga.
3 minnen jag minns: mikkan o ttn skämde ut mig på stan, ja o amanda leta efter nisse ;), ja o anna hoppa studsmatta mitt på natten ... ;)  <33
3 saker jag ska göra under sportlovet: partay(?),vara med mina älskade vänner, o förhoppningsvis träffa en sötperson(a).^^ 


Kommentarer
Postat av: FULA ANKUNGEN

Jag vill ligga med dig i sängen bara mysa och bara älska med dig

2009-02-23 @ 20:00:27
Postat av: sofie fucking markström

höhö, jenny är min ;) <3

2009-02-23 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback