GOD JUL ALLA! :')

Jag vaknade typ halv elva, och blev lite orolig, eftersom det var sagt att vi skulle äta frukost klockan 10;o
men det var bara bra att jag fick vakna av mig själv, så jag vaknade på rätt sida! ;). hihi.
vi åt iaf en jätte god frukost, och sedan började pappa och andreas skotta infarten, och sedan for jag och mamma till rebecca, och hämtade en kofta!:). och nu sitter jag här och längtar ihjäl mig till ikväll! :D:D
har nyss duschat, så ska börja fixa mig typ nu ;D faan vad jag längtar alltså! .

iaf, gårdagen var jätte bra den med! det "började" med att vi åt middag, hemma gjorda hamburgare! :) gott!
sen gick jag,nina och andreas ner och spelade kort, nå geni spel och typ lite xbox! medans mamma och pappa var där uppe och slog in våra julklappar :) sen efter det såg vi på typ tv, sen åt vi ostbricka framför våran bio! :)
det var en väldigt mysig kväll, och jag hoppas denna kväll blir minst lika bra :D , ska iaf göra mig i ordning nu! puss =)





Kommentarer
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

God jul på dig snygging!!:) Hur firar du din jul? Kram!

2009-12-24 @ 17:30:26
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback