26 augusti.

Hejsan, smsar nu med min vän emil, saknar honom! . ganska typiskt att han nu bor i kalix oxå.. aja,
 har typ ätit gode så nyligt, och har ingen aning om vad jag ska göra nu sen.
blir nog att vila, för är ganska trött nu när skolan börjat osv ;b, det kan ju bara tina skvallra ;'
brukar ligga och snarka i hennes säng, haha. men så äre när hon babblar för mycket! ;) man somnar, hahaha.
nää, skämt å sido, skolan som gör en trött fan. haha, vet ni vad? vi har en dilf som lärare, raur ;') HAHA.
äh, han verkar iaf jävla bra. (Y). och han kunde mitt och tinas namn ;) .. " visst vare tina och jenny, va?"
"ehm.. aa" hahaha ;>   ska iaf ta av mig löshåret nu, och sedan se film eller nått antar jag.

vad ska ni göra ihelgen då? =)
själv ska jag och tina nog fara till Aiiners fest och fira honom! :) , han fyller nämligen år på söndag.
lär nog vara ganska mycket folk, blandat folk. vem vet hur det slutar ;b..
huvvesaken aiiner får kul , aight? ;p =) . äh, ska nog inte vara nå problem.
far ju dit med mina partiehomies! :D


nått våran klass måste göra i framtiden, det är att ha klassfest! :)
skulle nog ändå vara ganska så kul, fast man inte är likadana! =)
man lär ju känna varandra, eller hur :)
aja, nu ska jag dra ! pussen ´=).


- så här såg jag ut idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback