ERIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jadu tjorven.
Jag vaknade av att mamma knacka och sa att jag skulle stiga upp, så vi kunde fara och äta.
He-he, NICE. Jag fick till och med välja vars, så jag tog Max, hm.. Ångrar det nästan,
eftersom det smaka konstigare än vanligt, menmen. Gott vare väl ändå =)..
Nu ska jag he på min ansiktsmask, i think! , Sen hugga ved, och kanske smörja in brun utan sol,
vi får se om jag orkar. Sen blir det iallafall TAGGG med beby! , och jag antar att Robin ska komma förbi och hämta mina pengar, Yao. aja, Det blir ju då hos Emil ikväll, ingen aning vem folket blir, men det är väl gamla vanliga plus nån till(?),
Eftersom han fyllt år. Menmen, blir säkert kul. Vi får iallafall hoppas! =). Äh, nu ska jag he på skiten,
skriver kanske innan jag far! pussen.


Haha, Erik vaknade senare än mig today, cooolt! ;) <3


my bebygirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback